Help Desk מקצועי

מנהל של עסק מסוים שנתקל בבעיית מיחשוב חמורה ובעיקר כזו שהשביתה לו את העסק לזמן מה, מבין מצוין את הצורך בשירותי Help desk מקצועי. היום יש לא מעט עסקים שמושתתים על מערכות מיחשוב וגם אלו שלא באופן מלא, עושים שימוש במערכות כאלו כל הזמן, והתלות שמפותחת בהן היא עצומה.

יש עסקים שבגלל תקלה משמעותית במחשבים פשוט יושבתו עד שהיא תתוקן ויש כאלו שהפעילות שלהם תפגע משמעותית. יש עסקים שהמידע שלהם צריך גיבוי ויש כאלו שצריכים גישה מרחוק לשולחן העבודה עבור העובדים או המנהלים, וכל אלו צריכים Help desk מקצועי.

אז מה זה Help desk מקצועי?

אם ננסה להגדיר מה זה Help desk מקצועי בשלוש מילים, זה יהיה – שקט נפשי להנהלה. שירותי מ Help desk מקצועי זה אומר חברה שנמצאת כל הזמן מאחורי העסק או מישהו שמוגדר למשימה הזו, משימה שהיא למעשה תחזוקה שוטפת ותמיכה נדרשת בכל מה שנוגע למערכות המיחשוב. איש ה- Help desk מקצועי הוא זה שנמצא כל הזמן ברקע, מבצע שדרוגים ומתקן תיקונים, עוקב אחר הדברים ביום יום ומוודא שלא תיקרה איזו שהיא קטסטרופה גדולה.

Help desk מקצועי זה אומר מישהו שחולש על כל המערכות המיחשוביות הפנים ארגוניות. אלו יכולות להיות אפליקציות של הארגון, מחשבים וכלים ממוחשבים אחרים, רשתות אינטרנט, שרתים ואחרים. עסק רציני ובעיקר גדול לא באמת יכול להסתדר בלי Help desk מקצועי, אם הוא יסתמך על הקצת שיודע עובד כזה או אחר בתחום ספציפי במערכות המיחשוב, מצבו של העסק יכול להיות בכי רע…

בקרת דפוס תקלות

לאיש ה- Help desk יש אם כן לא מעט על הראש ולמעשה, כל המערכות הממוחשבות הקיימות בארגון. אבל מעבר לזה יש לו תפקיד נוסף והוא בקרה על דפוס התקלות בארגון. אם יש למשתמש כזה או אחר תקלה שחוזרת על עצמה, הוא אמור לגלות את זה ולפתור את הבעיה. הוא עושה את הכול בשיתוף מנהלי הארגון והוא אמור לעלות גם על בעיות חוזרות שמעידות אולי על גורמים זרים שפוגעים במערכות המיחשוב

אם כבר אז חברה מקצועית

אם אתם מחפשים Help desk מקצועי, אין כמו חברה מקצועית שתספק לכם את השירותים הללו. היא עשויה לשים איש Help desk מקצועי קבוע בעסק או לשלוח בתדירות גבוהה נציגים שלה, והיתרון הוא בעיקר בזה שהיא חברה. אם מי שעובד קבוע בעסק מסוים כאיש Help desk מקצועי חולה או לא יכול לתת מענה מיטבי מכל סיבה שהיא, החברה תדאג כבר למחליף ובזמן הקצר ביותר.

חשוב להכיר את החברה שמספקת שירותי מיחשוב, לברר עליה ולקבל עליה המלצות. חברה כזו יכולה להיות קריטית להצלחתו של העסק וחשוב לעשות את הבחירה הנכונה בחברה היעילה והאיכותית ביותר בתחום.

 

 

 

 

שירות יינתן עד 24 שעות מרגע קבלת הפנייה במערכת. 8:00 – 17:00,  א – ה

*ייתכנו שינויים בשבתות וחגים.