פתרונות מחשוב למפעלים

כאשר הקהל הרחב חושב על מפעל הוא יחשוב לרוב על פסי ייצור  מרעישים ופועלי ייצור. המציאות שונה מכך באופן משמעותי- פסי הייצור המודרניים נשענים על מערכות מחשוב חזקות האחראיות לתחומים רבים בפעילות המפעל.

כיום משתלבות מערכות המידע השונות עם פסי הייצור ועם המחלקות השונות בארגון – כל אחת ותפקידה. מערכות אלה מוגנות באמצעות אבטחת מידע מקצועית אשר מספקת לכם פתרון רזה ומלא לארגון שלכם. 

  1. מלאי ורכש– תיעוד כל המלאי היוצא וחומרי הגלם הנכנסים. מעקב מדויק אחרי הכמויות הנדרשות מול הכמויות היוצאות , בשילוב עם ההזמנות וצפי ההזמנות מסייעים לנו לדייק את כמויות הייצור הנדרשות, למניעת צבירה של מלאים מחד ומניעת מחסור במלאי מאידך.
  2. בקרת איכות– באמצעות תוכנות המנטרות את תהליך הייצור, איסוף וניתוח של המידע המופק בבדיקות השונות מאפשר למפעל להתייעל בזמן קצר. 
  3. תקשורת פנימיות- בין מחלקות הייצור, הכספים, כוח האדם, הרכש וכל מחלקה משמעותית בתוך המפעל. לאלה נוספות היום דרישות לעבודה מהבית, על גבי מחשבים ניידים או בעבודה מרחוק על המחשבים הנייחים של החברה, עליהן מותקנות התוכנות השונות של המחלקה.
  4. 5. תיעוד יבוא וייצוא– המתחברות למערכות הרכש והנהלת החשבונות של המפעל.
  5. מערכות כוח אדם– החל ממערכות בקרת כניסה, מדידת חום ותיעוד שעות עבודה המתחברות למערכות השכר.
  6. מחלקת הכספים– הכוללת את מערכות הנהלת החשבונות, השכר , מערכות התשלומים והגבייה.
  7. מערכות בהתאמה אישית– חיבור המערכות השונות לתשתית הקיימת של המפעל.

פתרונות מחשוב והדפסה למפעלים

חברת JETCOPY וזרוע המחשוב שלה COMIT מספקות למפעלים רבים מענה כולל – החל בתמיכת מחשבים מקצועית וזמינה, שירותי IT מלאים , אבטחת מידע, וגם רכש בכל תחום המחשוב והמדפסות (כולל עזרי מחשוב וחומרים מתכלים למדפסות) – באמצעות חבילות התקשרות במחירים סבירים ובתנאים מעולים

הפתרונות שלנו כוללים:

  1. תכנון מערכת המחשוב על פי צורכי המפעל– המערכת תכלול שרתים , מחשבים, תוכנות ורשיונות על פי צורכיכם. הטמעת תוכנות ומערכות לפי הצורך
  2. HELP DESK לתמיכה מרחוק וטכנאי זמין לפתרון תקלות חומרה.
  3. בניית רשת מאובטחת -למניעת פריצות סייבור ומפגעים שונים (כולל FIREWALL אנטיוירוס ועוד), הגנת מידע באמצעות סיסמאות מותאמות היררכיה והרשאות ועוד.
  4. גיבוי מתוזמן בענן – המתבצע בשעות בהן המפעל אינו פעיל או פעיל חלקית.
  5. פתרונות מלאים לרכש הכוללים– מחשבים, מסכים, עכברים, מצלמות רשת, מגרסות 

  מדפסות לרכישה או החכרה וכל המוצרים המתכלים הנדרשים.

   

 

לפרטים נוספים וליצירת קשר:

השאירו את הפרטים עכשיו

פוסטים נוספים

שירות יינתן עד 24 שעות מרגע קבלת הפנייה במערכת. 8:00 – 17:00,  א – ה

*ייתכנו שינויים בשבתות וחגים.

אנחנו גם זמינים עכשיו