האם אתם יכולים לדמיין עסק  ללא מערכת מחשוב? מידע? תקשורת?

האם אתם יכולים לדמיין מצב בו המידע חשוף לכל? למתחרים? לגופים עוינים?

אנחנו  לא מדברים כמובן על העסק שלכם…

התלות של כל חברה ועסק במערכות המחשוב שלהן עצומה ואנו זקוקים למערכות תקינות, זמינות לפעילות ומוגנות לחלוטין. זהו צורך בסיסי בכל עסק.

בעסקים קטנים, נהוג לעתים להטיל את האחריות על המחשוב על אחד העובדים אשר יש לו ידע בסיסי בנושא. זה מתאים עד שהעסק גדל והאחריות כבדה.

בחברות גדולות מנהל הIT (חיצוני או פנימי) אחראי על כל תחומי המחשוב בארגון.

אם נבחן את הנושא נראה שקיים בעצם מנעד רחב של אפשרויות ושירותים שהחברה נזקקת להם בהתנהלות היומיומית שלה בתחום המחשוב:

HELP  DESK

אם ננסה להגדיר מה זה Help desk מקצועי בשלוש מילים, נקבל – שקט נפשי להנהלה.

שירותי תמיכה מרחוק מסייעים לעסקים בזמן אמת לפתור כמעט כל תקלה במערכת המחשוב שלהם  שירות Help desk מספק תמיכה שוטפת ברקע על פי דרישה ובאופן מתוכנן- על מנת לספק פתרון לתקלות מחד ומאידך על מנת למנוע אותן באמצעות ביצוע שדרוגים ובדיקות תקופתיות. את כל אלה ניתן לבצע מרחוק, בלי לפגוע בפעילות השוטפת שלכם בחברה.

מעבר לכך, HELP DESK מקצועי מאפשר לכם תמיכה מיידית בעברית, כאשר ישנה תקלה, וכפי שמרפי לימד אותנו, התקלה אף פעם לא מתרחשת בזמנים משעממים וחסרי פעילות אלא תמיד דקה לפני מצגת חברה קריטית או לפני הגעתו של לקוח חשוב.

לכן, אנחנו נמצאים כאן עבורכם, לסייע בכל אשר נדרש בזמן אמת.

תכנון מקדים

לפני שבוחרים מערך מחשוב, חשוב לאפיין את החברה והצרכים שלה. המומחים של    ComIT  ישבו עמכם בפגישה אישית על מנת שתוכלו להגדיר בדיוק מה אתם צריכים, ובכך לנהל את החברה שלכם בצורה הטובה ביותר, בראש שקט.

בתכנון מערכת המחשוב שלכם ניקח בחשבון את הצרכים שלכם היום, אך גם את הצורך שלכם בגמישות- לצורך שלכם להגדיל או להקטין את הצוות שיישב במשרד, או לעבודה מהבית. כי תכנון גמיש והתאמה לצרכים יחסכו לכם הרבה מאד כסף

ניהול רשתות

עסק גדול או קטן עובד עם רשת אינטרנט אחת או יותר. יש עסקים שיש בהם גם חדר שרתים ויש מערכות שונות המחוברות לרשתות הללו. את הרשתות הללו צריך לתחזק, לשדרג את רמת האבטחה שלהן, לתקן תקלות ולפתור בהן בעיות. הן דורשות תחזוקה רציפה כדי להמעיט את כמות התקלות ודורשות תגובה מהירה אם יש בהן תקלה חמורה. שירותי המיחשוב לעסקים של COMIT עונים עבורכם גם על הצורך הזה.

שירות ותמיכה ברשת המחשבים

תמיכה ושירות בכל תקלה באמצעות HEP DESK בעזרת השתלטות מרחוק או באמצעות טכנאי זמין אשר יגיע אליכם פיזית. אנו מתחייבים בחוזה לזמני הגעה קשיחים ומקפידים לעמוד בהם תמיד!

במקום לבזבז שעות עבודה על נסיונות אינסופיים לתקן לבד את המחשבים שלכם או להמתין לתיקון התקלה העזרו בשירות המהיר שלנו בעברית ותיהנו משירות מקצועי שיחזיר את העובדים שלכם לעבודה מיידית.

באפשרותנו להתאים לכם את החבילה המתאימה לסוג הפעילות שלכם באמצעות בנק שעות או ריטיינר. כך נוכל לטפל ברשתות המחשבים ובשרתים שלכם בכל מקרה של תקלה.

השירות שלנו כולל תחזוקה שוטפת, פתרון תקלות, עדכונים חשובים, חידוש ורכישת רשיונות ומעטפת הגנה. הטכנאים שלנו מיומנים לטפל בתקלות חומרה ובתקלות תוכנה ויוכלו להדריך גם אתכם במידת הצורך כיצד לבצע פעולות בזמן חירום.

בין לקוחותינו הרבים משרדים, מפעלים, בתי ספר וארגונים שונים. תמיד נמצא מקום גם בשבילכם!

אנו מזמינים אתכם לקרוא את ההמלצות הרבות שלנו וליצור איתנו קשר!

שירותי מעבדה

שירותי מעבדה מקצועיים לתיקון מחשבים ניידים ונייחים וגם שרתים . במעבדתנו עובדים טכנאים בעלי הסמכה של החברות DELL, IBM , LENOVO ומגוון חברות נוספות. התיקון מתבצע בפרק זמן קצר ובשביעות רצון גבוהה של לקוחותינו.

שרתים

שרתים מקומיים – קיימים עדיין בעסקים רבים, מתוך הרצון של הבעלים לשמר את המידע בתוך הארגון. עם זאת, חשוב לתכנן ולבצע את התקנת השרת באופן חכם ומאובטח על מנת ליישם שרידות גבוהה ולהגן על הדאטה אשר משמעותי לארגון.

שירות יינתן עד 24 שעות מרגע קבלת הפנייה במערכת. 8:00 – 17:00,  א – ה

*ייתכנו שינויים בשבתות וחגים.