אבטחת מידע וסייבר

ייעוץ ויישום פתרונות אבטחת מידע

חלק מהשירותים שניתנים בחברת קומיט הם אבטחת מידע וסייבר שמטרתם להגן על המידע החשוב של הארגון שלכם בצורה מיטבית מפני התקפות סייבר חיצוניות ומפני ריגול תעשייתי.

אם פעם שמענו התיחסויות כמו "עזבו, לי זה לא יקרה" או "אני קטן מדי, מי בכלל יתעניין בי?" ולהפך- "מי יתעסק בכלל עם מפלצת כמונו?" כיום הוכח שכמעט כל ארגון ייפול קורבן למתקפת סייבר כזו או אחרת. השאלות הן רק מתי ואיזה מחיר הוא ישלם כדי לחזור לפעילות  תקינה.

עכשיו, שהבנו שאין לנו ברירה אלא להתגונן בפני פריצה או התקפה, חשוב שנבין כיצד מתרחשות כיום פריצות. גם אם "פריצת סייבר " נשמעת כמו סרט מתוחכם עם ג'ורג' קלוני, היא ממש לא נראית כך. לפעמים תקבלו מייל שמבקש לאשר נתונים בPAYPAL ולפעמים תקבלו בקשה מ"חבר קרוב שלכם" (כן, כן- עם השם האמיתי שלו!) שבדיוק שלח לכם את הנתונים האלה בפלטפורמה אחרת. כל המטרה היא לגרום לכם ללחוץ על לינק. מכאן הספירה אחורה מתחילה והאפשרות להציל את הדאטה שלכם נעלמה.

אז איך נגן על הדאטה והתקשורת שלכם? בעזרת הכלים המתקדמים ביותר ותכנון המותאם לצרכים שלכם:

FIREWALL חומות אש – מערכת חומרה או תוכנה שמטרתה להגן על רשת מחשבים בפני פשעי סייבר. ההגנה מתבצעת באמצעות חציצה בין רשת מאובטחת לבין רשת שאינה מאובטחת, סינון תכנים זדוניים מלחדור לתוכה והגנה מגניבה של תכנים רגישים.

ANTIVIRUS מתקדם – להגנה אמינה ועצמתית ללא הפרעות וללא האטה של פעולת המחשב.

VPN – התחברות מאובטחת לארגון מכל מקום בעולם. למה זה כדאי?

  • אבטחה מקסימלית- גישה למידע באמצעות צד שלישי
  • גישה למידע מכל מקום
  • שיתוף נתונים פשוט
  • גישה פשוטה לאתרים מגבילי מיקום
  • מאפשר לשנות את כתובת הIP
  • עלות תחזוקה נמוכה

שירותי סינון דואר – סינון דואר זבל ווירוסים לפני הגעתם לאתר הלקוח. כך נוכל להרחיק את הסיכונים ממחשבי הלקוח ולהוריד את עומס התעבורה מהשרתים שלו.

שימוש בסיסמאות חזקות ומתחלפות – שילוב זה יעלה את עמידותה בפני ניחושים והוא מושפע בין השאר מאורך הסיסמה, מספר סוגי הסמלים, אופן היווצרותה וכמובן אופן איחסונה (אז אל תשמרו אותה על המחשב!!!!)

שימוש בשיטות אימות דו שלביות מתקדמות – אלה מורידות עוד יותר את ההסתברות להכנס למחשב תוך שימוש בשני פריטי אבטחה בלתי תלויים.

ועוד

לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות צרו עמנו קשר בטלפון