שירותי ענן מתקדמים

שירותי מחשוב ענן לעסקים, גדולים וקטנים כאחד הפכו בשנים האחרונות לאחד השירותים היותר מבוקשים בתחום המחשוב, הודות ליכולת איחוד כל תשתיות המחשוב לתשתית וירטואלית אחת.
אם בעבר, היינו צריכים לרכוש שרתים, רישיונות גישה, רישיונות הפעלה, חומרה יקרה לגיבוי ובנוסף לדאוג לגיבויים, האם הפקידה החליפה קלטת גיבוי או שמא שכחה. לכל אלה כבר איננו צריכים לדאוג יותר. כל הסיבות לעבור לשירותי הענן של ComIT:

  1. חיסכון במשאבים במקום לרכוש ציוד ורישוי יקר, כדאי בהרבה לשלם רק על שימוש חודשי בענן !
  2. נגישות לשולחן העבודה הפרטי שלנו מכל מקום בעולם.
  3. גיבוי אוטומטי – אין יותר צורך לדאוג לגיבויים מקומיים- כל המידע מגובה באופן אוטומטי אחת ליום בזמן בו החברה אינה פעילה.בנוסף ניתן לחזור לנקודות שיחזור במקרה הצורך, לדוגמא במקרה של מתקפת כופר.
  4. אבטחת מידע גבוהה במיוחד – ההנחה הרווחת של אנשים היא שהמידע שמאוחסן בענן לא מאובטח בצורה מספקת. מה שלמעשה  כלל לא נכון. ספקי מחשוב ענן משקיעים המון כסף באבטחת מידע והידוק המערכות שלהם כך שבסופו של יום אבטחת המידע בענן גבוהה בהרבה ממה שיכולת להשיג באירגון שלך.

שרידות גבוהה –  כשקונים שרת מקומי, יש צורך להחליף את כל המערכת- ברמת החומרה והרשיונות (כולל רשיונות הגישה) אחת למספר שנים (לרוב אחת ל6-8 שנים). מדובר על עלויות גבוהות מאד. כאשר משתמשים בשרת בענן כל העלויות כלולות כבר בתעריף החודשי.

אבל היתרונות הם הרבה מעבר לכך! התחזוקה פשוטה, הגישה נוחה, אבטחת המידע ברמה גבוהה, הדאטה זמינה מכל מקום והתוכן משוכפל במספר שרתים במקומות שונים כך שהסיכון נמוך בהרבה. בניגוד לשרת פיזי אין כל משמעות לבלאי של שרת בענן ויש אפשרות לגמישות במידה והעסק גדל ונדרש שטח אחסון גדול יותר, מה שמסובך בהרבה במקרה של שרת פיזי.

קראו עוד:

FIREWALL  בענן במקום לרכוש חומרה יקרה תוכלו להנות מחלופה מצויינת במחיר חודשי אטרקטיבי ולקבל קו תקשורת נקי יותר.

מייל בענן – נשמח להתקין ולנהל עבורכם תיבות דואר בענן 365 של מיקרוסופט. עם ממשק ידידותי, סינון דואר מתקדם, הוספה והסרה של דומיינים בקלות, הגנה מפני פריצות ותקיפות ובקיצור- אבטחת מידע גבוהה מאד, הפכו תיבות אלה בשנים האחרונות לשחקניות מרכזיות בשירותי הדואר של ארגונים רבים.

תנו לנו לנהל עבורכם בפשטות את הדואר בענן ולחסוך לכם רישוי וחומרה יקרים. בלי להסתבך עם הגדרות מסורבלות או ממשקים מורכבים. רוצים להוסיף או להסיר תיבת דואר? אין בעיה. הכל פשוט ביותר!

 שרת בענן – שרת וירטואלי בענן הוא פתרון אחסון מושלם המאפשר זמינות ושרידות מלאה במינימום עלויות. מהשרת שלך בענן תוכל לגשת לשולחן העבודה שלך או לכל מידע אחר שתצטר מהמחשב הנייד שלך בכל עת מכל מקום בעולם. השרת הוירטואלי שלך לא מתיישן וגם לא יצריך התקנת אנטי וירוס, לא יבקש מזגן וגם לא חדר מיוחד… הוא פשוט נמצא אי שם….

פנו לאחד ממומחי ה IT שלנו לקבלת מידע נוסף מותאם אישית עבור העסק שלך

לפרטים נוספים וליצירת קשר:

השאירו את הפרטים עכשיו

פוסטים נוספים

שירות יינתן עד 24 שעות מרגע קבלת הפנייה במערכת. 8:00 – 17:00,  א – ה

*ייתכנו שינויים בשבתות וחגים.

אנחנו גם זמינים עכשיו