שוב תקלה במחשב? אין צורך להיות מתוסכל- תן לנו לעשות את העבודה!

להשקיע נכון בשירותי המיחשוב לעסק

מי שמשקיע בשירותי מחשוב לעסק והמשרד, תכנון נכון . רכישה נבונה . תחזוקה בזמן .

יחסוך זמן עבודה רב וזה מנסיון רב מול עסקים וחברות.

מי שלא ישקיע , השרת הישן והמקרטע ימשיך לעשות את עבודתו נאמנה (?)

(רק ריסטרט ידני כל יומיי ) הדיסקים הקשיחים שבתוכו ישוועו למקום פנוי, כל יום ימחקו כמה סרטונים שנשלחו במייל וקבצים משפחתיים עם ערך סנטימנטלי.

מקרה שקרה כך היה..

הסיפור על המנכ"ל דניאל והמזכירה דפנה,

יום אחד דניאל בדרך לפגישה עם אחד הלקוחות החשובים באמצע פקק בדרך לתל אביב,

קיבל טלפון מהמזכירה שנשמעה כך (פחות או יותר):

דניאל בוקר טוב ,

המחשב שלי מת !!!

מה ? מה קרה ?

לא יודעת, כל כפתור שאני לוחצת לא מגיב והתוכנה של המשרד לא נפתחת .

טוב , את זוכרת את הבחור ההוא שתיקן את המחשב בפעם הקודמת תתקשרי אליו תשאלי אותו כמה הוא לוקח על התיקון הזה.

התקשרתי אליו הוא רוצה 150 שקל לשעה.

מה ? הגזים הבחור תתקשרי לחבר של הבן שלי הוא ממש תותח,

התקשרתי אליו הוא יכול לבוא רק בצהריים .

אבל המשרד מושבת ?

לא נורא נמתין לו .

בצהריים הגיע ילד הפלא , בדק ובדק והכריז "מבחינתי הכול תקין יש רק בעיה אחת, יש כוננים שמסומנים באיקס אין לי מושג מה זה אומר".

המזכירה מתקשרת למנכ"ל ומקבלת אישור להזמין את הטכנאי "היקר" (150 ₪ לשעה).

הטכנאי מודיע שהוא עמוס ויוכל להגיע רק למחרת בבוקר.

יום עבודה שלם ירד לטמיון .

למחרת הגיע הטכנאי המדופלם בדק ובדק וקבע שהתקלה היא בשרת ולא במחשב המקומי, הוא לא מטפל בשרתים אבל יש לו חבר שמטפל בשרתים והוא יבדוק אם יוכל להגיע .

יום עבודה שני ירד לטמיון.

ביום השלישי אחרי שהמשרד היה מושבת יומיים הגיע הטכנאי בדק את השרת ופסק שהשרת, איך לומר בעדינות "הלך לעולמו " "זיכרונו לברכה".

איך יכול להיות ? זעק המנכ"ל, סתם כך הולך שרת בלי להודיע ?

הטכנאי ניסה בעדינות להעיר מדוע לא חיברתם את השרת לאל פסק ?

מה זה אל פסק שאל דניאל המנכ"ל ..?

טוב , אמר הטכנאי אני אשלח לכם הצעת מחיר לשרת חדש, ברגע שתאשרו את ההצעה, אני אזמין את השרת ונתחיל בהעברת הנתונים לשרת החדש, רק תעבירו אלי את קלטת הגיבוי האחרונה …

מה זה קלטת גיבוי ?

בקיצור אחרי שבוע עבודה שלם שבו היה המשרד מושבת כמעט לחלוטין חזר המשרד לתפקד,

אחרי שאיבד המון חומר חשוב.

המקרה הזה קורה לצערנו כמעט מדי יום. אנשים משקיעים במראה של המשרד, בריצוף, בבר מים… וכד',

אבל הנושא של שירותי מחשוב המשרד נמצא בעדיפות נמוכה עד שלא " חוטפים מכה "

עדיף תמיד לחשוב צעד אחד קדימה לפני שהשרת הישן מסיים את חייו.

במקומו לדאוג לשרת חדש, המחובר לאל פסק. כל המחשבים תקינים. כל הנתונים מגובים.

שירותי מחשוב לעסקים כוללים 4 נושאים חשובים:

תכנון מוקדם – אפיון הצרכים – תקציב – כמות המחשבים – איכותם – גיבוי נתונים – גיבוי מנזקי טבע. תשתית רשת, חיבור לאינטרנט.

רכישה – רכישת מחשוב איכותי שימנע תקלות בעתיד כולל כל המוצרים הנלווים תשתית רשת איכותית ומהירה .

תחזוקה שוטפת – גיבוי נתונים למקור חיצוני כמו גיבוי ענן או לקלטות גיבוי . אנטי וירוס מעודכן . עדכון מערכת הפעלה . שדרוגים לפי הצורך .

תחזוקה מונעת – אל פסק לשרת ולעמדות , גיבויים , סריקת וירוסים .

 

נשמח לייעץ לכם בכל שאלה בתחום.

לפרטים נוספים וליצירת קשר:

השאירו את הפרטים עכשיו

פוסטים נוספים

שירות יינתן עד 24 שעות מרגע קבלת הפנייה במערכת. 8:00 – 17:00,  א – ה

*ייתכנו שינויים בשבתות וחגים.

אנחנו גם זמינים עכשיו