שירותי מחשוב לעסקים

העולם הטכנולוגי בו אנו חיים גרם לכך שגם עולם העסקים השתנה. השינוי הטכנולוגי אולי טריוויאלי בחברות הייטק ומחשוב, אך גם בעולמות אחרים הרחוקים מסביבות טכנולוגיות, עולם המחשוב הפך להיות זירת העבודה המרכזית שלנו. בכל חברה ועסק משתמשים במחשוב לביצוע הפעולות הבסיסיות ביותר של ספירות מלאי, חשבונאות, שירותי משרד, הזמנות, סליקה ועוד מגוון פעולות המתבצעות על בסיס יומי ומוכרות לכל מי שאי פעם בחייו ניהל עסק .

לכן, אנו זקוקים לשירותי מחשוב לעסקים , אשר יאפשרו לנו להמשיך את הפעילות השוטפת של העסק. שירותים האלה צריכים להתאפיין באיכות, ידע וזמינות, מאחר ומדובר במגוון רחב של מערכות ובצרכים מגוונים של חומרה ותוכנה. חברת ComIT מספקת שירותי מחשוב לעסקים ברמה הגבוהה ביותר, עם צוות איכותי ומנוסה שמעניק מעטפת מדויקת של תחזוקה ושדרוג מערכות מחשוב לעסקים. בחברת  ComIT מספקים שירותי ענן, ובמקביל מעניקים שירותי מחשוב לחומרה ולתוכנה, ועושים זאת על הצד הטוב ביותר, עם שירותי Onsite  & Offsite שיודעים להעניק את המענה הטוב ביותר בהתאם לסיטואציה.

Onsite  & Offsite

בחברת  ComIT מפעילים צוות של 10 טכנאים מומחים שנמצאים במחלקת HELP DESK  של החברה, ומספקים שירות לפניות הנפתחות באמצעות הדוא"ל או הטלפון באופן מיידי .בנוסף, צוות של טכנאי שטח מספק פתרונות ללקוחות החברה באזור המרכז והדרום ומטפל בבעיות חומרה. כך מספקת החברה פתרון מקיף לכל סוג של בעיה עמה יכולים הלקוחות להתמודד בזמני תגובה קצרים.

מומחיות החברה בשירות לעסקים שונים, מאפשרת לה לתת פתרון מותאם, וללקוחות אפשרות להמשיך בעבודה ללא פגיעה כלכלית הנגרמת מהפסקת עבודה.

כולנו מכירים את הפסקות העבודה הנגרות מתקלות. הן תמיד קורות בזמן הלא נכון והלחוץ ביותר. לכן צוות ComIT זמין לספק פתרון מיידי לכל תקלה במערכות המחשוב של החברה.

היכרות טכנאי החברה עם מערכות המחשוב ועם מערכות ההדפסה מאפשרת להן פתרון מלא ללא "אזור אפור". במקרה זה כל המערכות הן מערכות מוכרות וברות תיקון על ידי טכנאי החברה.

בעסקים בהם אין שירות מחשוב, לרוב מסתמכים עובדים בעלי רצון טוב וידע מקצועי  מוגבל, אך ככל שהשירותים הולכים ומתפתחים, ויש צורך בעוד חומרה איכותית ותוכנות מתקדמות, אין מנוס מאשר לעבוד עם חברה הנותנת שירותי מחשוב לעסקים באופן ייעודי. ישנו תסכול רב אצל עובדים שלא מצליחים לעבוד כמו שצריך, ואחראי המחשוב הלא מוסמך יכול להיות עסוק בעבודתו, או פשוט חסר אונים אל מול התקלה שנוצרה.

HELP DESK של ComIT מלא באנשי מקצוע שיכולים לעזור לפתור את הבעיה מרחוק, ואם במקרה מדובר בתקלה חמורה שצריכה טיפול מקרוב, הטכנאים של ComIT יגיעו ללא דיחוי, ויתנו את השירות הטוב ביותר שאפשר למצוא.

חלק מהתקציב ומתוכנית העבודה

שירותי מחשוב לעסקים צריכים להיות חלק מהתקציב ומתוכנית העבודה בכל סוג של עסק. אסור להשאיר את התוכן, החומרה והתוכנה ללא טיפול מקצועי. חברה העוסקת בתחום סביב השעון תדאג לייצר סביבת עבודה טכנולוגית עם חומרה, תוכנה, שירותי ענן, גיבוי ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר. ComIT לקחו את הנושא צעד אחד קדימה ועובדים עם מוצרים איכותיים, שמופעלים על ידי כמה מאנשי המקצוע הטובים והאיכותיים ביותר בתחום, בשירות שמתחיל בשירותי HELP DESK  מקצועי, וממשיך בטיפול ידני על ידי טכנאים מהמעלה הראשונה, המסוגלים לפתור כל סוג של בעיה, שתאפשר לעסק להמשיך ולעבוד באופן שוטף.

לפרטים נוספים וליצירת קשר:

השאירו את הפרטים עכשיו

פוסטים נוספים

שירות יינתן עד 24 שעות מרגע קבלת הפנייה במערכת. 8:00 – 17:00,  א – ה

*ייתכנו שינויים בשבתות וחגים.

אנחנו גם זמינים עכשיו