שירותי ענן במחשוב

ההתקדמות הטכנולוגית האדירה שעשה העולם בשנים האחרונות הביאה איתה אלמנטים משמעותיים  עבור לעסקים ולחברות. אחד השירותים החשובים ביותר הוא שירותי ענן,  המסייעים לעסקים לשמור, לגבות ולאבטח את החומרים שלהם בצורה בטוחה ונגישה.

עםComIT  תוכלו להנות משירותים עסקיים, המלווים בצוות מסייע שנכון לעזור ולפתור כל בעיה באופן מיידי. שירותי ענן במחשוב הניתנים על ידי חברה איכותית כמו  ComIT מאפשרת לבעלי חברות להיות רגועים ונינוחים בכל הנוגע לחומרים הרגישים שלהם. חבילת השירותים שלנו מותאמת לצורכי החברה ועוזרת לה להתייעל, לעבוד נכון יותר וכך להשיג את מטרותיה באופן המהיר והאופטימלי ביותר.

למה כדאי לבחור דווקא בשירותי הענן של ComIT?

  • חברת Atera העולמית מבצעת עבורנו את הגיבוי באופן יום יומי, באמצעות תוכנה מתוחכמת שעוברת על כל הגיבויים של כל הלקוחות באופן פרטני ולא רובוטי.
  • הפעלת הגיבוי מרחוק, שכן בהרבה מקרים, האדם האחראי על הגיבוי נמצא במקומות מרוחקים, ויש צורך בגיבוי מיידי, ללא התערבות חיצונית
  • שמירת הגיבוי עד 21 גרסאות אחורה בכל זמן נתון, והענקת גיבוי מאובטח ברמות הכי גבוהות שיש, עם הסטנדרטים האיכותיים איתם עובדים בחברת Atera.
  • אפשרויות שחזור נוחות וזמינות– הלקוח יכול לשחזר את החומרים בעצמו בקלות או לקבל סיוע ותמיכה מאנשי המקצוע שלנו הזמינים לכל בעיה ותקלה.

 

אופטימיזציה אישית

ComIT מעניקה שירותי ענן במחשוב באמצעות שתי חוות שרתים שנמצאות באילת ובפתח תקווה, והיא שמה דגש מרכזי על אספקט האבטחה. בחברה עומדים בתקנים המחמירים ביותר, כאשר כל לקוח אשר נכנס לשירות, מקבל Firewall אשר מוקצה עבורו באופן ספציפי, ועוזר לו לקבל אופטימיזציה לצרכים שלו.  לכל חברה יש את הצרכים שלה: נפח אחסון,  צרכי אבטחה, הרשאות, קטלוגים ועוד מגוון צרכים. בחברת ComIT עושים את המאמץ המרבי כדי להעניק לכל חברה  את הממשק הנוח ביותר המותאם עבורה.

השירות של ComIT אינו מגביל תעבורה בענן, והלקוחות יכולים להרגיש חופשיים לגבי כמות התוכן המועבר לגיבוי, מבלי החשש של הגדלת הנפח או פיקוח מתמיד על התוכן העובר.

גיבוי שרתים בענן

חברת ComIT מספקת גיבוי של השרתים בענן למשך חמישה ימים אחורה.

במקרה של פריצת אבטחה או וירוס, מתקיימת מייד סגירה של הפירצה, מתבצעת נוהל בידוד השרת ולאחר מכן שחזור החומר המגובה עד למזעור מינימלי של הנזק.

הצוות של ComIT מעניק שירות מיידי וזמין עבור מנהלי החברה ועובדיה לאורך כל הארוע ולאחריו , עד לסיום הטיפול, הבדיקה והחזרה לשגרת העבודה.

 השרתים של ComIT הם שרתי טרמינל עם רישוי מיקרוסופט, כאשר הצורך באיכות החומרה והתוכנה מקבל מענה על כל חלקיו.

מענה מהיר ומאובטח

אין כיום כמעט חברות שלא זקוקות לשירות של שירותי ענן במחשוב באופן מקצועי, כאשר הצורך הגדול ביותר הוא כמובן בתחום האינטרנט וההייטק. בין אם מדובר בסטארט אפ קטן או בחברת ענק, יש צורך בגיבוי, אחסון, קטלוג ואבטחה של תכנים בצורה מסודרת.

בנוסף, כמעט כל חברה כיום, גם אם אינה קשורה למחשוב או טכנולוגיה באופן ישיר, משתמשת בשירותי מחשוב כדי לייעל את העבודה שלה והשירות שהיא נותנת. כתוצאה מכך, מרבית החברות הפועלות כיום מסתייעות בנושא של שירותי ענן במחשוב בצורה כזו או אחרת, וצריכות חברה איכותית שתתן להם מענה מהיר, איכותי, מאובטח, ובעיקר ספציפי – עם התאמה אישית לצרכים שלהן.

 

לפרטים נוספים וליצירת קשר:

השאירו את הפרטים עכשיו

פוסטים נוספים

שירות יינתן עד 24 שעות מרגע קבלת הפנייה במערכת. 8:00 – 17:00,  א – ה

*ייתכנו שינויים בשבתות וחגים.

אנחנו גם זמינים עכשיו